Khamis, 3 Mac 2011

Serabut

Salam.Memang serabut time tengahari tadi.Why? Sebab aku punye grouping work (pasal meeting) serabut sangat.Dengan dialog yang kureng sempurna,report tertinggal name 2 ahli and senang citer keje kitorang la yang aku rase paling sakai sekali.Nie la akibat buat keje last minit.Berterabur.Hari nak present baru sibuk nak bincang.Kalau group laen aku tengok da best je.Sume da siap.Salah sendiri kalau keje tak perfect kan??


pic dari Google image

Hmm, pagi tadi mama ada call dalam pukul 7 pagi camtu.Tanye pasal praktikal aku.Then mama bagitau jugak yang uming akan masuk ward Selasa nie.Aku baru rancang taknak balik this week coz aku kan pegi Poli PD, so ingat nak rest je kat kamsis Sabtu tu.Kalau aku tak penat sangat maybe aku balik (takut balik dari PD malam!),takpun suruh je kaklong amik.Nak jugak jenguk uming before uming kena bedah.Forever love~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
zwani.com myspace graphic comments