Rabu, 9 Mac 2011

Semakin Teruk


pic dari Google Images


Pe yang semakin teruk tu? Pe lagi kalau bukan my skin.Ishh..makin teruk kulit aku menggelupas.And sekarang dah mula terasa pedih.Especially bile nak amik air sembahyang or nak pakai gamat gel yang abah belikan tu.Muka aku kadang-kadang boleh tetiba je jadi kering.Then muke aku jadi tegang sampai nak cakap pun susah.Aku sendiri pun tak tau ape la yang aku allergic.Yela,makan ape pun same je jadinye.Balik rumah Jumaat ni ingat nak pegi klinik.Nak dapatkan ubat.Ramai sangat dah yang tegur.Nampak perubahan ketara.


Pic dari Google Images


ROSAk! Boleh pulak dua-dua plug kat dalam bilik rosak.Aiseymann,camne ni.Tak jalan la kerja aku camni.Nak gosok,charge handphone,laptop lagi..Bile fikir balik memang seksa.TERpaksa pegi tumpang bilik orang kalau nak pakai plug.Benda nie start when budak sebelah tu nak tumpang kitorang nye plug.Diorang nak pasang extension.Then bile check balik da tak boleh pakai.Kalau buat aduan kat Pejabat Warden pun bukan terus diorang take action pun.Tu pun lepas 10 kali baru la nak gerak (kalau ye bertuah la badan!)Nasib baik da nak abis sem,takde pening sangat..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
zwani.com myspace graphic comments