Sabtu, 5 Mac 2011

Port Dickson

Salam.Last time pegi PD time kecik2 dulu.Itu pun orang yang bawak kite.But yang best kali nie aku pegi Politeknik Port Dickson.For the 1st time naik bas poli.Selesa kowt.Bertolak pukul 3.50 petang and sampai kat poli PD pukul 5.15 petang camtu.Huuu..besar la poli nie.Jauh beza ngan kamsis PSA.Time nak check-in untuk bilik.Aku da rancang nak satu bilik ngan Sha.Tup2 dapat satu bilik ngan budak poli PD.Aiseymann,malu la camni.Tapi yang best nye aku dapat sorang roomate baru (Kak Ida).Amik course DEM.Akak tu ramah sangat.Akak tu JPK bahagian Biro Kerohanian.Lembut je cara dia cakap.Tadi pukul 9 start aktiviti.Aku satu group dengan sorang lelaki nie (satu kelas dengan Kak Ida) and akak sem 6 (DEU).Kitorang ada main tukar2 hadiah.Yang aku mampu bagi juz coklat je.Tetiba aku "terperasan" yang buddy Sha macam ku pernah lihat.Bila tanya kat Sha,budak tu satu skool dengan aku.Jadi JPP.Tapi aku kurang pasti kalau dia tu senior satu batch dengan aku or junior.Tak sabar nak upload pic2 hasil lawatan ni..hehe

p/s : Thanks to Kak Ida.Baru je kenal tak sampai sehari da bagi chance online gune lappy die.'WiFi' la katakan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
zwani.com myspace graphic comments