Selasa, 29 Mac 2011

Right through me

pic dari Google Images

Hey! It was already noon.Before that, Salam to all my cute readers.Thanks sebab sudi viewing my blog yang tak sebrape ni.This week is the last week untuk minggu kuliah.Certain kelas dah takde kelas, but for DKA3A, not so early darling.This Thursday kitorang ade kelas yang terAKHIR iaitu Softskill.Seriously malas nak pegi.Can you imagine just one class for that day? And that class lasted for one hour only!.Yang lagi besntnya, report satu hapak tak tulis.Hentam kromo je lah nampaknye nanti.

Back to main topic, why aku letak pic library nie?? sebab sekarang aku dekat library.haha! the best thing is hah! si 'dia' betul2 dekat sebelah meja aku.Agak2 dia cam tak? rasenye ye kot.So sweet.Aku ade wish die tuk exam.Then he wish me back.Youuuuuuuuuuu, I LIKE.Terkejut I ble die masuk library.Then aku ingat dia amik table kat bahagian belakang.Misconceptions,dia choose table right beside me.LOL.Aku bukan la da syok kat dia tapi muka dia tu sejibik macam muke Abg Hafiz yang aku penah minat time mude2 dulu (skolah menengah).Tapi yang ni alim.Jauh la bezanye ngan si Apiz.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
zwani.com myspace graphic comments