Isnin, 28 Mac 2011

Inspired movie


The time has come.FINAL EXAM!!!. ble fikir balik, memang tension.Nak pulak aku yang pointer agak rendah, lagi la.This week kamsis tak bagi kitorang balik coz hari Ahad ade sukaneka.Konsep 100% diorang tukar.Da macam tadika pun ade.So, aku pegi la bilik Ieda, nak jumpe Zana.Zana nak bagi aku citer Eiffel I'm in love.Tup2..aku ternampak movie 3 idiots.Aku dengar citer nie dapat sambutan hangat.Siap ade orang cakap best movie ever gituuu.Aku pun mintak la.Zana kasi! thanks yee..Ternyata movie tu da best.So inspiring.Cam tau2 je aku nak exam and needs some inspired thing.That movie was simple but gives a lot of advice.Antaranye ikatan persahabatan.Dalam movie ni,Rancho (Aamir Khan) langsung tak pentingkan diri dia.Dia selalu ingat kat member2 dia.Bagi advice mcm jgn putus asa and so many more.Kalau nak tau lagi,tengokla sendiri!.Memang film director dia kreatif la wa cakap..aku bgi 11 bintang from 10..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
zwani.com myspace graphic comments