Selasa, 22 Februari 2011

Wooo0O

Bang! This morning,aku skip class English.Bukan saja-saja tapi aku sakit perut ok! Huhu..The best thing today is when aku bukak je my blog bertambah lg sorang my follower.Wow.Nak tau sape?? Blogger paling hot sekarang..EqbalZack aka my ex-lecturer (bengkel Konkrit).Nie mesti sebab aku add dia kt Fb semlm.And he approved me then check my profile.Tak sangka I.Like sangat2..haha.Tapi aku online nie bukan sebab nak update blog je,dah ada peluang nak online secara free plus tadi baru dapat assignment bahan binaan bab 'building demolition'.Bab yang agak interesting. Semalam dengar cerita yang result STPM da keluar.Hmm,tak sbar nak tau my friend Aini (the nerd girl) punya result.Yelah,orang lain pergi IPT,dia sorang je yang sambung blajar kat sekolah.SAB pulak tu.Bukan calang-calang yang boleh masuk situ.Not forgetting Keat yang sekarang nie tgh kerja kat Sushi King.Mimpi pe ntah dia nak kerja kat situ.

*dush-dush*: Nak pulak Anas bagi Tini copy dia punye surat application utk LI.hehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
zwani.com myspace graphic comments