Ahad, 13 Februari 2011

Sunday Morning

Ahad.Hari yang aku kurang gemar.Nak tau knape? Sebabnye besok da start kuliah balik.Tapi takpe.Kelas besok tak la padat mana pun.Bengkel takde.So, that's mean aku free untuk 3jam.Yes! then pukul 2.15ptg bru ada kelas (Tamadun ye..hehe).Selasa cuti.Maulidur Rasul.Kalau tak silap 'maybe' kamsis buat aktiviti.Macam biasa, malam tu kena la pegi Pusat Islam.Dengar2 cerita,kitorang kne berarak.Tapi tak confirm lagi.

TIPS


Orang kata kalau nak elakkan dari nyanyuk nie, kena la bnyak berzikir.Sekali sekala kne la basahkan lidah dengan ayat-ayat suci Al-Quran kn? Tak la hanyut ngan dunia nie je.Aku pun kena beringat jugak.Ingat lagi ada satu masa,keje aku dengar radio hari2.Lagu-lagu Inggeris je yang aku lyan.Sampai naik muak dibuatnya.So, skrg kne slow2 kurangkan habit yg kurang sihat tu (kne la slow2 kn? kalau tak mati ar ak camtu..haha gurau je!)
Then tulis balik kenangan or peristiwa yang kita penah lalui.Tak la lupa kn?

*dush-dush* :semlm ad jumpe sepsg bju kurung yg tersgtlah cantik kat Tesco Ampang.Harga RM 150.Ptut ke aku beli? ( kalau ikut kata hati,aku sentap je..haha :-p )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
zwani.com myspace graphic comments