Isnin, 28 Februari 2011

HB

Huhu..hari nie hari tua tuk aku.Yang bestnya orang yang tak disangka-sangka wish jugak kat aku.Yeay! Cinta bangat sama kamooo semua.Hahaha! Yg paling aku tak sangka si Acul n Hazrin wish kat aku.hmm.Thanks la ye.I really appreaciate.But the most important thing yang aku nak bagitau ialah Syawal pun wish kat aku.Nie yang aku nak jeleskan Khaleeda nie.hahaha.Tadi skip kelas Tamadun.Kenape? ada lorh...Wana,Aiza,Khaleeda & Tini sambut besday aku kat KFC Giant aka my kedai runcit.Diorang belikan aku kek coklat.Terharu kowt.Aku tak penah sambut dengan orang lain selain femly.Thanks for da memories.. ; )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
zwani.com myspace graphic comments