Sabtu, 26 Februari 2011

Patut ke tidakk?



Tadi time pegi Spectrum ngan Ana,mama n budak-budak,kaki aku tetiba terbenti pulak depan kedai handset nih.Ishh..dah lame aku cakap nak beli handphone tapi sampai sekarang tak beli-beli jugak.Bukannya ape,dari aku beli handset,baik aku beli baju ke,seluar ROMP ke,or beg Playerz kan,tak gituu?Tapi nak kate mahal tu tidak just RM390 jew.Orang lain tu lagilah, baru title 'student' da dapat pakai i-Phone.Kiranya aku nie still dlm golongan yang okay lagi la (i mean takde la nak menunjuk sangat yang sku ni giler sangat nak pakai handset mahal) Handfon yg bertuah yg menjadi idaman kalbu aku ada 2.Nokia C3 and Samsung Corby.Tapi yang samsung tu susah sikit nak cari.Harga pun agak mahal.Aku pun bukan werecet sangat dalam benda2 nie.Setakat boleh call orang and sms pown da cukup bagus.Pastu Ana nak pegi beli barang yang dia nak bawak balik Perak.Masukla satu kedai yang jual barang2 tuk orang kawen.Youuu..cantik2 barang dalam kedai tu.I Like!.Riben macam orang jual hairband pun ada.Geram aku tengok.




Tadi tyme bukak Facebook, aku saje lar taip kat search box perkataan blog.Then keluar la blog ZackZukhairi .Aku pun bukak lor blog die.Best kowt.Sempoiiii.Bnyak entri yang besh2 gitu.Pastu bukak pulak fan page dia.Okay la..Mamat nie suka wat komen2 yang klaka.Huhhu.Terbaikk dari ladang!!!




Huh? pe kejadah pulak nie? haha.Ini dia brand heels yang sangatlah cantik.Penah jugak aku nak cari blog dia,tah camane,terkeluar pulak blog ni.Yang lagi suprisenye,tuan punye blog nie celebs yang tengah naik iaitu Neelofa.Juara Dewi Remaja.Eh.buat bisnes pulak dia nie.Bagus ar kalau camtu.Takde lah nak harapkan muka je cantik.Kalau otak kosong pun tak guna jugak.Brain with Beauty is da best, right???


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
zwani.com myspace graphic comments